Құрметті клиенттер!
Сіз сатып алынған өнімнің сапасы немесе біздің қызметкерлеріміздің қызмет көрсетуі бойынша шағымдана аласыз. Төменде келтірілген шағымдарды/арыздарды беру тәртібін қараңыз. Шағым беру кезінде 2.1-тармақта көрсетілген әдістердің кез-келгенін пайдалана аласыз.
HeidelbergСement Қазақстан компаниясына шағымдар мен арыздар беру тәртібі
I БӨЛІМ. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1 Осы құжат Heidelberg Materials Қазақстан компаниясына шығарылатын өнімдер мен көрсетілетін қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдарды қарау тәртібін айқындайды.
1.2 Анықтамалар: Өтініш беруші – шағыммен айналысатын клиент.
Шағым-компанияның атына жіберілген кез келген өтініш, ұсыныс, хабарлама.
1.3 Компания шағымдарды қарауды мүдделі тараптар арасындағы тұрақты қарым-қатынасты нығайтуға бағытталған клиенттермен қарым-қатынас құралы деп санайды. Компания өз атына түскен барлық шағымдар мен хабарламаларды қарауға міндеттеме алады.
II БӨЛІМ. ШАҒЫМДАРДЫ ҚАРАУДЫҢ МАЗМҰНЫ МЕН МЕРЗІМДЕРІ
2.1 Өтініш берушілер Компанияның сату жөніндегі директорының атына өтініш түрінде шағым беруге құқылы, бұл ретте бекітілген Шағым нысанын төмендегі сілтеме бойынша жүктеу арқылы пайдалануға болады. Шағымды келесі әдістердің бірімен беруге болады:
- әдеттегі поштамен: 050000, Алматы қ., Бөгенбай батыр көшесі, 142 үй, 801 кеңсе мекен-жайы бойынша Heidelberg Materials сату бөлімі
- claims@heidelbergcement.kz электрондық поштаға жіберумен: kazrmclaims@heidelbergmaterials.com
- төмендегі беттегі автоматты нысанды пайдаланып онлайн түрде.
2.2 Шағымды алған күн шағымды алған және тіркеген күн болып саналады.
2.3 Өтініш берушінің шағымын қарау және жауап беру мерзімі 10 жұмыс күнін құрайды. Егер шағымда сипатталған фактілер мен жағдайларды анықтау және тергеу үшін көбірек уақыт қажет болса немесе өнімді сынау қажет болса, шағымға жауап беру мерзімі ұзартылады, бұл туралы клиентке хабарланады.
2.4 Шағым қарауға қабылданбаған жағдайда, өтініш берушіге оны қарауға болмайтын себебін көрсете отырып, 3 күн ішінде жазбаша нысанда хабарлануы тиіс.
2.5 Егер клиент пен компания арасында шарт жасалса, онда клиенттердің талаптары Шартқа және қолданылатын құқыққа сәйкес қаралады.